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Designtech社、コラボレーションとプロジェクトマネージメントのツールiCoordinator™の無料版を新版をリリース

スエーデンを拠点とし、コラボレーションとプロジェクトマネージメントのソリューションを提供しているDesigntech社は、同社のフラグシップ製品であるiCoordinator™の無料版を新版をリリースしたと発表。無料版はシングルユーザライセンスで、ストレージ容量は1GBまで。

This version of iCoordinator™ comes with all the major features of the full-fledged version and provides a single user license. Users can register online and the registered user will be able to login to their portal and start working immediately after confirming their credentials.

本バージョンのiCoordinator™は、完全版の全ての主機能をシングルユーザライセンスでていきょうするもの。ユーザはオンラインで登録することができ、登録したユーザは、登録確認後、ポータルにログインし、すぐに使い始めることが出来る。

iCoordinator

The new version of iCoordinator™ comes with 1GB complimentary storage space. It is ideal for users who wants to keep track of their projects and activities, store their documents and files in a secured way, track their project related time and manage their finances. Users could also use the add-ons like iCoordinator™ Desktop and iCoordinator™ Mobile applications to further extend the user experience.

本バージョンのiCoordinator™では、1GBのストレージ容量が用意される。プロジェクトやアクティビティの記録を残す、ドキュメントやファイルをセキュアに保管する、プロジェクト関連の時間を記録し、金銭面の管理を行なうためには理想的だ。ユーザはまた、利便性を拡張するiCoordinator™ DesktopやiCoordinator™ Mobileアプリケーションなどのアドオンも利用可能。

The new version is targeted towards single owner companies, consultants, start ups and users who are looking for a project management and document management solution without initial investements to start with and have the possibility to extend it as a collaboration solution by adding more users. The new version also comes with cost management, time tracking, multi-project management and contact management areas.

新バージョンは、初期投資不要で、ユーザを追加することにより、コラボレーションソリューションとして拡張できるプロジェクトマネージメントやドキュメント管理ソリューションを探している、オーナーのみの会社、コンサルタント、スタートアップ企業やユーザをターゲットとしている。新バージョンはまた、コスト管理、タイムトラッキング、マルチプロジェクトマネージメント、コンタクト管理なども含まれている。