インフィニティソリューションズ株式会社ブログ

Five9社、Cloud Computing Excellence賞を受賞

バーチャルコンタクトセンターのソリューションを提供するFive9社が、Cloud Computing Magazine社からCloud Cmputing Excellence賞を受賞したという。Five9社は、完全クラウドでコンタクトセンターのソフトウェアを提供している。

‘Five9 pioneered the cloud contact center software market and continues to grow and enhance its solutions to deliver scalable cloud contact centers quickly, at a cost of ownership far lower than traditional premise-based solutions. The Five9 Virtual Contact Center, built on a fully multi-tenant cloud platform, has all of the features necessary to effectively run contact center operations, including inbound, outbound and blended call center capabilities, interactive voice response with speech recognition and workforce management.’

「Five9社は、クラウドコンタクト・センターのソフトウェア市場を切り開き、スケーラブルなクラウドコンタクト・センターを、迅速に、かつ従来のプレミスをベースとしたソリューションよりはるかに低い、所有コストで提供できるソリューションを拡大し、強化し続けてきた。Five9バーチャルコンタクト・センターは、完全にマルチテナント型クラウドプラットフォーム上に構築し、インバウンド、アウトバウンド、混在したコールセンター機能、音声認識をもつインタラクティブな音声応答、ワークフォース管理などを含む、コンタクトセンターを効果的に運用するために必要なあらゆる機能を持つ。」

Five9
‘”It’s exciting to see Five9 recognized for innovation in the cloud. Five9 delivers next generation cloud contact center solutions that help organizations eliminate the hassle and expense of outdated premise-based solutions.”’
—Mike Burkland, president and CEO, Five9

「Five9がクラウドでの革新として認知されたことは素晴らしいことだ。Five9は、次世代のクラウドコンタクトセンターのソリューションを提供し、企業が時代遅れのプレミスベースのソリューションに苦労し、高い費用を支払わなくてすむようにするものだ。」

— Five9社の社長兼CEO、Mike Burkland氏